Solar!!

Ligger och solar mej i skolan. (även fast det inte finns någon sol) Alla andra har idrott men eftersom att Lillan trampade mej på tån så jag fick en spricka (tror jag) så kan jag inte vara med! (mohaha)

Idag är det hoppträning med Naomi och nån mer. Resten får vila tror jag.

I helgen ska jag till Flyinge med Lillan och hoppa på lördagen La+5 och ridsport (MSV B) och på söndagen ska jag hoppa MSV B. Ett rött täcke skulle inte vara fel.

Nä nu blev det väldigt kallt! Ha de bra, hörs sen!


Kommentarer
Elin=)

Hej! Kan du inte blogga lite? Annars tappar du alla läsare som du redan gjort dåra!

Elin

2012-07-09 @ 13:09:04
URL: http://baraponnyer.bloggplatsen.se
Elin

Hej! Jag fotade dig idag när du tävlade, och jag har lite bilder på dig :) Har du någon mejl som jag kan mejla dem till?:D

2012-08-25 @ 20:13:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Clara Lindgren

Du skrev på min förra blogg att du hade bilder när jag tävlade, det hade varit jättesnällt om du skickade dom till min mejl [email protected]! Tack :)

2012-09-08 @ 11:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0