Ridpass

Jag brukar oftast rida ut ca 2 gånger i veckan och sen brukar jag rida 3 gånger i paddocken eller ridhuset och då räknad hoppträningarna med. Sen brukar jag rida 2 gånger på galoppbanan.
Jag tycker det är tråkigt att bara rida i ridhuset för det är liksom samma varje dag när man rider ut blir det ju lite olika att kolla på! Sen så har vi väldigt bra uteritts vägar så då blir det ju roligare. Vissa har ju bara en asfalts väg att skritta på.
Sen beror det ju så klart på årstid och väder men ungefär så här ser en veckas ridpass ut för mig.


Kommentarer
Anonym

vart är det??

2012-01-28 @ 01:11:03
Clara Lindgren

I Särö! :D

2012-01-28 @ 11:14:27
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0