Lördag :D

Igår fick Brava och Lillan sig en lite uteritt i skogen. Mamma skulle ta och rida lite på Evert.
Efter det åkte jag till pappa.
Vi såg en film men jag kommer inte ihåg vad den heter men den var bra. Vi såg också lite på vanlig TV och då var det en kille som var typ 6 år och han sa att om hans barn var dumma skulle han sälja dom på blocket. Smart!
Iförgår var jag på kungsmässan och köpte kläder. Jag köpte en tröja och ett par jeans som är jättesköna!
Igår kväll gjorde jag ett inlägg men medans det laddades upp så somnade jag och då gick det inte att ladda upp den bilden jag valt så de laddades aldrig upp.


Kommentarer
Anonym

Sötnos!

2012-01-14 @ 12:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0