Sorry...

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fulltupp.
Igår så började det med att vi fick åka in i ett garage och lasta ut ponnisarna och veterinärbesikta dom. Sen fick vi göra ordning våran ponny och skritta runt där inne tills vi var inne på framhoppningen. På vägen dit var Lillan galen hon visste nog vad som väntade men där inne skötte hon sig bra och lyssnade finfint. Kl 11 fick vi gå banan och sen var det snart min tur för jag hade start nr 2
När jag stog och kollade på Angelica Augustsson som var för ekipage så såg jag att det var Rolf-Göran Bengtsson som var domare. Det blev ju inte lite mindre nervöst då direkt.
Jag och Lillan fick till en ganska bra runda hon var lugn och lysande på mig. Det slutade med att vi kom på en tredje plats. Jag lede till de 2 sista! Jag fick 60p av Roffe och 63p av Sylve Söderstrand.
På prisutdelningen var Lillan vild fast hon var inte vildast.
Efter allt fick ponnyerna åka hem och vi pratade och åt sen fick vi göra vad vi ville!


Älskar dig min vilda ponny!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0