Hej

Nu är jag hemma. Jag har varit på en kurs om hur man ska tänka och hur man lär sig bäst och så. Det var ganska kul faktiskt.
Idag när jag red då red jag Brava och Ambra. Brava var fin fast hon var väldigt pigg. Ambra var pigg som vanligt men idag provade jag ett sånt blått gummibett som jag har fast idag hade jag ett sånt pesoabett. Hon gick lite bättre på det för hon lyssnade bättre. Jag ska prova det imorgon när jag hoppar. För imorgon ska jag hoppa för Amanda med både Ambra och Brava. Lillan ska jag också rida imorgon för hon vilade idag.


Kommentarer
MAJA TURESSON

sv: ja de kan jag förstå! :D har också en dröm om att rida där :D



desamma! :D

2012-02-28 @ 14:08:58
URL: http://mturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0