Godnatt!!

Vi var och åkte skridskor med klassen idag. Det var inte så roligt men vi fick iallafall sluta en halv timme tidigare och det är ju bra. När jag kom hem så red jag ut på Evert. Sen åkte jag till Kungsbacka ridklubb och hämtade min klubbjacka. Det är norra halland som sponsrar oss med jackorna så dom var där och fotade också. Det är ju redan första omgången i eliten i helgen och då ska jag och Lillan vara där och hoppa. Det är i Billdal. På söndagen hoppar jag en LB där med Ambra.
Hoppträningen gick jättebra med Brava. Hon hoppade grymt idag. Det märks att hon blivit lydigare för nu kan man korta och länga henne snabbt så det inte tar sju varv att byta tempo.
Ambra gick det sådär med. I början så provade jag ett nytt bett men det kändes inte bra så jag bytte tillbaka igen. Sen så hoppade vi lite högre och då kändes det som om hon bara drog framåt och jag bara drog bakåt. Men sista rundan då kändes allt som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0