:)

Idag har alla 4 blivit ridna. Lillan red jag i ridhuset och det gick mycket bättre än vad det brukar men jag tror det var för att jag red dressyr träning igår. På slutet hoppade jag en oxer på 115cm. Hon hoppade jättebra.
Ambra red jag i skritt på galoppbanan.
Brava red jag barbacka i ridhuset och hon var riktigt fin.
Naomi red jag först på galoppbanan och sen hoppade jag henne lite i ridhuset. Jag hoppade faktiskt 30 cm!
Imorgon ska jag träna för Ted med Brava. Jag har aldrig tränat för honom men jag hoppas det går bra!!
Juste vi har nationellaprov imorgon också.




Nu har startlisterna till GP- ponnyn kommit ut och jag har start nr 13 :)


Kommentarer
Catarina

Bra jobbat Clara! Brava ser ut att må bra och är fin;)

2012-02-10 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0