Svar på frågestunden del 1

1. Vem är din idol?
Min idol är Rolf-Göran Bengtsson, jag tycker han rider grymt bra.

2. Från Cajsa
Älskar din blogg! Hur gammla är dina hästar vad heter dom och hur gammal är du hur lång är du och slutligen hur mycket väger du???:D<3<3

Tack så mycket! <3 Mina hästar heter Wara Sweet Girl (Lillan), Ambra, Brava V och Nomi. Lillan är 11år, Ambra är 9år, Brava är 11år och Naomi är 5år. Sen rider jag en b-ponny som heter Asgårds Sixten och är 8år. Jag är 158cm och väger too much.

3. Från Elin

Hur många hästar har du haft? 6st
Vad är ditt mål med ridningen?I år att hoppa SM och sen om några år hoppa EM,VM OCH OS.
vad är det högsta du har hoppat? 130cm
Vad är den häftigaste känslan du har haft? När jag red in i scandinavium. Det var häftigt!
Kram Elin :)

4.
Hej, har nyss börjat läsa din blogg så har 2 frågor
1. Hur gammal är du? Jag är 13 år
2. Rider du b ,c eller d ,ponny? :) Jag rider b,c,d och storhäst.


5. Vilken plac är du mest nöjd med? Det var nog när vi kom tvåa med laget, de rundorna jag gjorde då kändes jättebra.


6. Kan du inte börja göra videoblogg minst 1 gång i månaden?

Jo det skulle jag kunna göra, det är bara väldigt pinsamt att sitta och prata framför en kamera.



7. Dom roligaste tävlingarna du har varit på??

Om jag väljer 3 st så är det nog när det var utomhus SM i Grevagården så hoppade jag kringklasserna och den tävlingen var väldigt rolig, Ljungby och änglahoppet i Borås sen måste jag bara säga att jag älska Alejenny lunds ute bana<3







Det var allt för idag men det kommer mer imorgon!
/Clara




Kommentarer
Emelie Johansson

hej, gillar ni blogg jättemycket! :D



en fråga, skulle inte du kunna precentera dina hästar i separata inlägg med bilder och text o.s.v? lite om hur de är att rida, ras, ålder, storlek o.s.v. och vad ni tävlat/tränat och sen lägga upp bilder & filmer? Skulle vara kul :)

2012-04-25 @ 10:05:43
URL: http://johanssonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0