Kommentar!

Jag fick en kommentar för ett tag sen och då ville någon att jag skulle berätta lite om mina tränare. Det ska jag göra nu.

Amanda Ericsson tränar jag för varje tisdag med 2 eller fler hästar. Amanda har tävlat 150cm hoppning och är 27år. När man tränar för henne så tränar man mycket bom övningar och studs men man hoppar också lite högre banor ibland. Amanda är också väldigt bestämd men det är ju bra!

Sen tränar jag varannan onsdag för Lennart Lindelöw med en häst. Lennart är 56år och har tävlat världscup hoppning.
När man tränar för honom så tränar man på banor och liksom lite mer sig själv. Det är lite som en tävling, man hoppar först lite övningar och sen en eller två banor.

De dagar Amanda inte kan komma så kommer Rickard Rådås och har träningar. Han är 32år och tävlar 150cm. Han har jag nästan aldrig tränat för men man bruka få hoppa lite högre för honom. Han är också bra att träna unghästar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0