HEJSAN!!!

Idag hade vi friidrott på Tingbergsvallen och det gick inte sådär jätte bra mer än att jag slog mitt rekord i längdhopp. Det sämsta var att vi inte fick hoppa höjdhopp för det var så halt. Men det är höjdhopp och längdhopp som är roligast. Vi klara en timma innan så vi fick sluta 13.30 idag.

När jag kom hem red jag alla tre. Ambra och Lillan red jag ut och Brava skulle jag rida ut men då började det regna så henne red jag i ridhuset och det gick bra. Nu måste jag göra SO läxa som är väldigt tråkigt
Om ni undrar varför jag inte lägger in några nya bilder så är det för att jag inte har några på den här datorn men jag ska fiksa det Godnatt



/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0