Trööök skolan

Idag var det ju första dagen i skolan efter höstlovet. Det känns jobbigt nu blir det läxor och långa skoldagar så det blir nästan mörkt  innan man kommer hem :(
Men en grej som hände i skolan idag var att brandlarmet gick. Det hade brunnit lite i slöjdsalen. Så det var en brandbil där och jätte många brandmän.
Men iallafall så idag har jag ridit ut på Brava och Ambra och det gick sådär med Brava hon gick inte fram i början. Ambra var lugn men väldigt viftig med huvudet.
Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon.
Först ska jag till skolan sen ska jag rida nån och sen ska jag till Billdals ridklubb och gå på gröntkortkurs kl 18.00-19.00
Hoppas jag orkar lyssna så länge!
Inte så bra bild men jag har tagit den på min tavla som föreställer mig och Ambra på Troya horse arena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0