hejhej


Idag har jag hoppat clear round med Brava. Jag hoppade 80cm och 100cm. Det gick jättebra och vi var nolla i båda rundorna. Jag har också varit och sett på breaking dawn. Den var väldigt bra och får en stor guldstjänra på allt förutom slutet. Men nu säger jag inget mer om filmen för inte vet jag men ni kanske ska se den. Eller ska ni det??
Men snart ska jag sova för det är ju skola imorgon. Det känns inte så helgen har gått riktigt snabbt.
Jag fick också en komentar på hur gammal jag är och svaret på det är att jag är 12år.
/Clara

Kommentarer
Maja

Söt blogg! :) <3

2011-11-20 @ 21:48:42
URL: http://msveriin.blogg.se/
Catarina och Nicolina

Grym ryttare och grym häst. Ni är bäst!

2011-11-20 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0