Varberg idag också...

Idag var jag i Varberg igen.Det började inte så bra.När vi åkte ditt så började det lukta jätte äkligt.Helt plötsligt gick inte bilen framåt.Vi stannade och såg att det rök ur motor huven.Bilen stannade nästan mitt i vägen så Lillan stog nästan mitt på motorvägen.När vi kanske hade ståt där i 5 min så satt vi på den och körde den en bit så vi kunde rulla ner för en backe.Där kunde vi stanna på en parkering.Sen kom Mikael med sin bil och kopplade fast transporten  och körde ner oss.Sen hoppade jag LC+5 med Ambra för jag inte gick med till final. Hon  rev  sista i grunden men nöjd endå.
Sen när hela dan hade gått hoppade jag LA och MSV B med Lillan.
Hon var grym.
I LA rev jag 1 och fick alltså 4 fel och i MSV B rev jag 2 alltså fick jag 8 fel men jag är jätte nöjd för det var min MSV B debut.
Idag regnade det jätte mycket så banan var jätte kletig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0