min lilla dag!!!

Idag har jag packat allt till varberg det tog väldigt lång tid.
Sen red jag ut på Lillan hon var jätte pigg.
Ambra och hon blev för en gångs skull vit när jag tvätta henne. Hennes box blev oxå ren eftersom att jag var så duktig och skura den. Det tog faktiskt 2 timmar.
och nu sitter jag och pratar med Axelina och Alwin (4år) på skype och är inne på fb xd ska snart äta sen ska jag bara vara inne lite på fb sen ska jag hoppa i sängen  ska upp tidigt imon för Lillan ska ridas innan vi åker.
Imon på morgonen åker vi till varberg och jag hoppas det inte regnar hela helgen för då blir jätte det halt :(

Kommentarer
Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 @ 03:03:09
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0