Förlåt!!!

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge men jag var hos min kompis på hennes sommarstuga så jag glömde av.

Idag har jag hoppat på både Ambra och Lillan dom var super duktiga båda två. Sen när jag hade hoppat så gick jag in och åt och nu sitter jag här och skriver och lyssnar på musik.
En sak är väldikt konstigt att för 5 min sen så öste regnet ner och nu är det strålande sol men det är ju bra :) hoppas det håller sig till helgen för då ska jag tävla i Varberg med båda två LB LA OCH KANSKE LA+5 med Ambra och LA MSV B med Lillan.
Nu ska jag ut och mocka får passa på medans det är fint väder annars blir allt tusen gånger så tråkigt så hej då uppdaterar mer sedan och det kanske kommer en film.
Min gammla ponny Lilla My <3
/ Clara Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0