Hellu!!!!!!!!

Jag gick upp klockan 5 i morse och sen har jag varit på Billdals ridklubb till klockan 18.00. Jag har varit där hela helgen och varit Amandas hästskötare. Det är min tränare. Jag har sett jätte duktiga ryttare också, så det har varit skojsigt.
Sen när jag kom hem red jag Lillan och hon var suveränt duktig efter det löshoppade jag Ambra lite grann så hon skulle få springa av sig lite. Hon sprang runt och hoppade själv. Det är ju bra för då tycker hon det är kul. Vi löshoppade också Pella. Det är en häst vi byt bort mot min söta lilla Missan. Hon hoppade faktiskt bra.
Men nu ska jag gå och lägga mej och se på datorn och sen ska jag sova!
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0