😃

Idag har jag ridit Lillan, Ambra, Brava och Gigge. Lillan var jĂ€ttepigg men det kan man ju förstĂ„ för hon har ju vilat i 2veckor. Ambra skritta jag först ut och sen red jag pĂ„ galoppbanan och hon var suverĂ€n. Brava red jag i ridhuset och hon gick som tĂ„get. PĂ„ Gigge skulle jag bara skritta lite för han Ă€r inte inriden. Först kom jag knappt upp men nĂ€r jag vĂ€l var uppe sĂ„ var han snĂ€ll. Men problemet kom nĂ€r hag skulle hoppa av. Mamma höll mig i en longeringslina och nĂ€r jag skulle hoppa av sĂ„ sprang han ivĂ€g och snurra ett varv och sen bockade han och dĂ„ ramla jag av och fastnade i linan. 😠Nu sitter jag och kollar pĂ„ tĂ€vlingarna frĂ„n Globen. Jag ser det pĂ„ datorn för jag missa det pĂ„ TV. Det Ă€r dĂ„ligt att dom inte visar ponny hoppningen för dĂ€r Ă€r ju Ambras bror med och jag skulle vilja se han dĂ€r för han Ă€r riktigt fin. Om jag skulle fĂ„tt en till C-ponny skulle jag vilja ha han. Vilken ponny skulle du vilja ha om du fick vĂ€lja en du inte har? 🐮


Kommentarer
Maggan

BRA ATT DU SKREV ETT LÅNGT INLÄGG!!!

2011-12-27 @ 14:01:00
URL: http://axelinaackie.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0