Söndag!!!

Idag på förmiddagen så åkte jag och kolla på när Mira red Daisy. När vi kom hem så åt jag och sen åkte jag till mamma. Och vill ni veta en sak att vi har en ny ponny som heter Brava och är ett sto f.2001 och har Heartbreaker som farfar. Alltså hon har storhäst föräldrar. Men själv är hon en d-ponny. Jätte söt e hon.
Idag red jag först Lillan i padocken medans mamma red lite på Brava och sen bytte vi och hon var jätte duktig Lillan också. Sen red jag ut på Ambra med graman medans mamma cyklade med och hon gick väldigt snällt Ambra alltså.
Nu ska jag duscha medans jag väntar  på att mamma ska bli klar med maten. Vi ska äta baconpaj.
Imorgon är det skola och jag börjar 8.00 och slutar 14.30. Jag tänker hela tiden när det inte är lov, att det är skola hela tiden och sen är det två lediga dagar sen skola sen ledig o.s.v. Tänk att vi kommer få hålla på så hela livet fast det är ju lite lov här och där men det märks nästan inte. Ja ja några kanske förstår.
Imon efter skolan ska jag rida ut med Ackie men jag vet inte var vi ska rida. Det ska bli kul att få träffa Ackie för det var väldigt länge sedan käns det som.
Brava <3
Så här känns det att rida Lillan!
/Clara

Kommentarer
Anonym

är inte brava som wilma wilms red

2011-08-28 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0