Hemma

Nu är vi hemma efter en lååååång dag. Det började kl 2 och då var vi där och kollade på Linus som hoppade en LB felfritt. Sen hoppade jag Lillan i LAn och då var vi felfria och kom på 13 plats. Ambra överhoppade sig jättemycket och sen vågade hon inte hoppa så hon stannade men hon kämpade på bra. I laget som var en LA+5 så hoppade jag Lillan och jag var felfri och det var två till i laget också så vi kom till omhoppning och sen slutade vi på en andra plats och nu leder vi hela alltet och jag var snabbast av alla nollor i omhoppningen!! Stolt!

Idag var Lillan grym men nu taggar vi om till imorgon då jag ska hoppa LB med Ambra och Brava.


Kommentarer
Anonym

GILLA!

2012-03-24 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0