:)

Hallå alla!

God kväll äntligen är det fredag eller det har varit fredag ganska länge men jag är lite efter. Idag har jag ridit Lillan,Ambra och Brava. Lillan Hoppade jag bara nått sprong så det skulle kännas bra. Ambra red jag på galoppbanan och hon var pigg. Hon kändes som en Ferrari. Brava skrittade jag ut på lite bara.
Jag tog lite bilder idag också så det inte bara blir samma bilder hela tiden för det är ju inte så kul.
Jag fick en kommentar om att jag skulle ha en bloppis vill ni andra också det eller är det något annat ni vill jag ska göra? Det är bara att säga till så ska jag försöka fixa det.

Imorgon ska jag och Lillan hoppa eliten i Billdal. Det börjar kl. 15.00 så det är ju skönt så man får sova lite längre.

Ha en bra fredags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0