Dålig uppdatering!!

Hej idag har jag varit på Sagas land med Missan vi red i en hage som heter Sälingesundshagen den är jätte värkligen jätte stor. Vi red i två timmar. Sen när vi åkte hem till mej igen så hoppade jag på Lillan. Hon var jätte duktig!!! jag red också Ambra hon var ovanligt lugn. Nu ser jag på världscuphoppningen och vissa hästar är värkligen JÄTTE snälla!!! Men nu kom jag på att i lördags så var jag ju och tävlade på Missan och Brava och det gick väldigt bra:
Brava LD 0 fel och LC 0 fel och vi kom 6a Hon var jätte duktig ponny!!
Missan LD 0 fel och i LC så var hon lite trött så vi rev 2 men hon var jätte duktig och inte lika spänd som hon har varit annars.
Ska sova snart så godnatt.
Lilla Ginger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0