Min rubrik!!

Jag undrar vad det blir om man korsar en grön giraff med en rosa elefant? kanske en leopard en lila leopard eller en orange snigel. Men jag vet att om man korsar en brun häst med en brun häst så blir det en häst och jag vet att om man rider på den hästen när den precis har lärt sig stå så ramlar den och om den ramlar så kanske den får ont och om den får ont så kanske den börjar gråta och det är ju inte bra eller hur????

Okej jag hade inget att skriva jag bara började skriva på något och då blev det de.

Imorgon ska jag bara ta det lungt och sova lääänge. Sen ska jag kanske åka till lilla söta Daisy också.
På tal om ingen ting vem tycker ni är bääst på idol och tycker ni det var bra att Emil åkte ut????
Jag tycker det var väldigt bra att Emil åkte ut jag tycker inte han varit bra alls.
Ambras pappa Bostorp Bravad RW 73

Ambras farfar

Wärnanäs Peng RW 64

Ambras jätte fina bror Aragon

/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0